Jag vägrar stanna till, jag gör vad fan jag vill, i min fantasi

  2013-03-24 / 21:52:00 / Life of /
Igår: åkte ju som sagt till Amanda tillsammans med Sara, Madde, Malin och Hanna. Där det bjöds det på tårta, god mat, dans och annat trevligt sällskap. Hade hur kul som helst så var trött som bare den på tåget och bussen hem och somnade nästan direkt när jag kom hem.
Tog bara en enda bild under hela kvällen (den första) så dom andra är tagna ifrån Amanda och Sara :)
 
Idag: vaknade redan vid 9 då jag duschade, fixade mig och åt amerikans frukost som pap hade gjort tillsammas med mormor, standard på en söndag. Vid 2 åkte hela familjen in mot Göteborg för att kolla på bio i 3D och sedan äta thaimat. Kom hem i lagom tid för Johan Falk så det ligger jag och kollar på nu med min gose. Har haft en riktigt mysig söndag, vilket behövdes då alla andra söndagar bara är så himla tråkiga. Hoppas ni haft en fin dag ni också! Pussar


Amanda

Så kul att du kom! Har saknat dig så mycket <3

Svar: Så kul att jag fick komma!! Har saknat dig med :( lova mig att vi träffas på lovet och har en riktig jocksdag <3
Klara

2013-03-24 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious