Life won't break your heart. It'll crush it

  2013-03-03 / 22:27:21 / Life of /
Hej peeps! Åkte till moster och kusinerna vid 1 och där spenderade jag min söndag. Himla trevligt då jag har saknat dom så otroligt mycket. Vi åt god mat, skrattade, fikade och pratade gamla minnen. På hem vägen åkte vi förbi vårat förra crib där jag växte upp spenderade nästan hela min barndom. Helt sjukt vad mycket dom har ändrat på 9 år, kände inte ens igen mig. Dock hade det ju inte varit så dumt om vi bodde kvar i Göteborg istället för att flytta till edet men det har ju mina päron andra åsikter om. Åkte även förbi morfars grav och lämnade ljus och blommor. Snart ett helt år sedan. Helt sjukt. Ska duscha och sedan dra något avsnitt av Arrow trots att söndag ångesten ligger bakom revbenen. Puss
Gick iväg och kom tillbaka 5 minuter senare och ser klumpen sovandes i min säng. Haha gulle ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious