Medan alla andra snurrar runt på stora äventyr

  2013-03-08 / 22:12:16 / Life of /
Hola guapas! Pallrade mig upp till idag efter att jag snoozat klockan ett par gånger, trotts att jag inte alls orkade med det. Varje minut kändes som en evighet när jag satt i skolan på lektionerna och tänkte hela tiden på att åka hem men klarade mig igenom den after all. När jag kom hem la jag mig direkt i sängen och sov några timmar tills pap kom hem då jag och han kollade på film. Sedan sov jag lite mer (så jäkla skönt med tanke på sömnbristen inatt) har även kollat lite serier nu framåt kvällen och hade tänkt sova snart igen då både huvudet och kroppen värker. Hoppas ni haft en bra fredag (och internationella kvinnodagen) puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious