Stare death in the face, and be the one who blinks

  2013-03-11 / 20:48:10 / Life of /
Hej svejs. Gick aldrig till skolan idag då febern var ännu högre än igår när jag vaknade och har mått lite halvt hela natten och jag knappt har sovit. Har hunnit plugga lite och vilat då jag egentligen inte har tid att vara sjuk så måste till skolan imorgon vilket som. Knaprade värktabletter hela morgonen och tvingade mig själv att stå på fötter och bli frisk. Gick sådär. Var iallafall ute en kortis med Bella då vi båda bara njöt av vårsolen och klarblå himmel. Så himla underbart. Duschade förut och kom upp till nybäddad säng. Bästa mamma ♥. Nu hade jag tänkt sätta på en film och sedan sova. Trött som en korv. Hoppas ni haft en bra dag! Puss
Halvsliten bild från igår på mig och mina favoriter ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious