@ the hospital

  2013-03-15 / 20:29:00 / Life of /
Ville bara uppdatera snabbt, nu när jag har tid för vet inte hur mycket bloggen kommer lida annars. Ligger just nu på Näl, och har varit här sedan 10 imorse. Har tagit massa prover hela dagen, ska även stanna här över natten för att dom ska hålla koll på mig då dom inte riktigt vet varför jag svimmar så ofta och har så hög feber som jag har. Har även fått lätt hjärnskakning pga att jag svimmade och slog i huvudet förut så har så jäkla ont överallt och minsta lilla grej tar på krafterna. Ska ta och sova nu då jag är så himla trött och inte orkar något annat. Puss


Niklas

Du är stark! Ring om det är något, bästa särvän <3

Svar: <3<3
Klara

2013-03-16 @ 00:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious