The quality of having knowledge, good judgement and being wise

  2013-03-26 / 21:45:00 / Life of /
Hola kings! Idag var jag hemma en timma tidigare än vad jag brukar, delade på ett kakpaket med Denise, firade Linus som blev 17 barre, pratade i många timmar på Skype tillsammans med min pärla, fick ett brev där det va ett super fint armband i och så har jag kollat på Arrow. Bra dag med andra ord. Imorgon ska jag och en del av klassen till tingsrätten så måste gå upp tidigare än vad jag brukar på onsdagar och missar min sovmorgon €=%#) !!!!!! Och med det menar jag att jag hoppas att det är värt det för a woman (iallafall jag) needs her sleep. Och därför säger jag så småning om godnatt!


Anonym

Vart är armbandet ifrån

Svar: Min hemliga beundrare :)
Klara

2013-03-26 @ 23:14:01
Anonym

Vilken affär var de jag sökte Madame :)

Svar: Jaha ursäkta mig, Gina tror jag :)
Klara

2013-03-28 @ 18:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious