We are each our own devil, and we make this world our hell

  2013-03-28 / 20:22:00 / Life of /
Haiiii, glad tordag på er. Skärtorsdag dessutom, hur awesome? Det som är mest awesome lär ju vara att det är påsklov nu fellas!!!!! Behöver jag ens tala om för er hur välbehövt, efterlängtat och härligt det är? Antar att ni kan lista ut det själva. Hm jaja, annars då? Hade en rätt chill dag idag, lång men chillpill. Efter sista lektionen tog jag farväl-glass med gosisarna Hanna och Denise. Sprang sedan till bussen och hann precis med den. Så jävla bra. Har inte alls gjort mycket sen jag kom hem, skönt som attan. Mår illa som en korv så funderar på att sova innan mina ögonlock inte går att öppnas. Mm bra. Menar att jag knappt kan hålla uppe ögonen för att jag är så trött om ni förstår mig. Hoppas ni haft en bra dag! Puss puss
 
Bild från tidigare idag på Denise, Hanna och mig när vi får en skrattattack då jag absolut inte har någon annan bild på lager.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious