When you love someone, you say their name different. Like it's safe inside your mouth

  2013-03-27 / 20:53:40 / Life of /
Brukar hata onsdagar men antar att jag befinner mig i en chill vecka när det gäller skolan (har alltså inget panik-plugg med andra ord). Åkte iallafall till tingsrätten imorse och det var hur intressant som helst faktiskt, haha. Gick på två stycken rättegångar (hann inte se klart någon av dom lol), den ena med grov misshandel och den andra med rattfylleri. Jaja nog om det. Skulle även kolla på film på samhällen så gick och köpte mig en vaniljlatte på EH och en kaka på subway (bästa!!!!) med mina pinglor. När jag kom hem hade jag tänkt sätta mig med lite plugg men det blev inget med det då jag har sån jäkla huvudvärk konstant så gav upp. Kollade istället på film med pap och tog sedan en powernap. Snart hade jag tänkt sova igen då jag fortfarande mår apa. Hoppas ni haft en fin dag iallafall! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious