Femte maj tvåtusentretton

  2013-05-05 / 22:38:26 / Life of /

Imorse blev de en del plugg på baksidan medan jag catchade morgon solen och efter de drog jag iväg Jessica på en promenad med mig och Bellisen i någon timma. När vi kom hem grillade vi och hjälpte mamma och mormor (som för övrigt också har varit här) lite i trädgården och sedan dess befunnit mig ute. Så himla härligt och solen har varit framme i stort sätt hela dagen. Nu har jag precis duschat så ska lägga mig i sängen (men nya lakan och hela de köret, MMMHM). Imorgon är det skola igen och den enda drivkraften jag har är att vi är lediga på torsdag och fredag. Förlåt för mina långa och tråkiga inlägg förresten men ni är inte tvingade till att läsa dom hehe. Skoja ska försöka göra min blogg intressantare inom kort. Natti

https://cdn3.cdnme.se/2994510/6-3/pic_5186c2cbe087c3316ac95185.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/2994510/6-3/pic_5186c2cfddf2b30db7e8c761.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious