Mitt liv är så tråkigt så när det händer saker som detta är det en väldigt big deal för mig ok

  2013-05-02 / 22:31:58 / Life of /
 
Alltså vet ni!!!!?!?!!! Somnde strax efter jag publicerade inlägget under och hade en så jävla bra dröm. Alltså på riktigt, så jävla bra. Sen kommer min mor in och väcker mig för att säga en ''viktig'' sak som förresten inte var så viktig och vilket gjorde mig jätte jätte jätte ledsen över att jag insåg att min dröm bara var en dröm så nu gråter jag nästan. Alla mina drömkillar (ja, det är några stycken) var samlade med allas personligheter och utseenden i en och samma kropp och killen var så perfekt och jag hade värsta fina och bruna kroppen och låg på en strand med massa andra kändisar som var mina vänner och vi hade så kul och så hade jag och hade en jätte god drink bredvid mig och ååhhh färska frukter nu blev jag ledsen igen. Varför driver jag ens en blogg. Vad har jag för liv egentligen? På riktigt så vet jag inte ens själv vad jag håller på med. Ska lyssna på musik till jag somnar för andra (och förhoppningsvis sista) gången. Tur att det är fredag imorgon så jag kan drömma hela helgen. Här får ni en bild på mig innan jag somnade aka innan mitt liv gick sönder lite. Var bara tvungen att få ur mig detta. Taco hej.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious