Vill du ha en idiot lägg din hand i min

  2013-05-01 / 17:37:07 / Life of /
Antar att jag måste be om ursäkt för min totalt värdelösa bloggning igen, hehe. Men jag har faktiskt mina anledningar till att bloggen nästan dör ut lite då och då, ska försöka bättra mig!!! 
 
I fredags då ja. Fan vilken shitty morgon de va. Ramlade i våran nerförsbacke (hatar den) full med grus på vägen till bussen så mina byxor gick sönder och var helt blodiga. Kan lova er att det inte var ett vanligt skrapsår jag fick på knät utan ett stort jävla köttsår som gör ont än idag. Borde inte gå in mer på detaljer för de är så sjukt jävla vidrigt och har lidigt pga det sen i fredags men jag haltar vidare och kan iallafall gå nu. Det är ju bra. Efter skolan gick jag med Denise hem och där kollade vi på (minst) 4 avsnitt av Arrow, åt froyo med jordgubbar, kollade på film, målade naglarna och åt indiskt.
 
Dagen därpå alltså i lördags gick vi upp tidigt (vi snackar 06:30) för att duscha och sedan ta tåget till Göteborg. Där befann vi oss hela dagen och tog över alla affärer. Vet inte vad jag hade gjort om jag inte får åka dit och komma bort ifrån allt ett tag, älskade stad. Sprang iallafall fram och tillbaka på gatorna i spöregn mellan affärer och fik medans vi skrattade our ass off tills vi blev så trött och beslutade oss för att åka hem. Himla fin dag.
 
Eftersom pappa har hjälpt dom på Liseberg ett tag fick vi gratis inträde och åkpass (som det dessutom stog VIP på) av dom så där befann vi oss i söndags. Även detta var en hur bra dag som helst förutom att mitt knä dödade mig men vad gjorde väl det. Vi var även bland dom första som fick se det nya kaninlandet och åka alla nya attraktioner, den ni. Blev bjudna på fika av Jan Bylund (var tvungen att googla hans namn, Bingolotto killen ni vet), åkte kanonen med paps tills vi mådde illa och vann stjärnvinst på Daim.  
 
Har stannat hemma från skolan både i måndags och tisdags (kom på att vi var lediga idag hehe) med feber och en dos av influensa så har väl därför inget att tillägga om dessa dagar förutom att jag har mått skit, knappt kunnat sova och allt sånt där. Nu har jag precis pluggat lite och hade tänkt sätta på en film och sedan duscha. Ska försöka pallra mig iväg till skolan imorgon vilket är lika bra. Nu råkade jag sätta på bra musik i mina hörlurar så här lär jag nog stanna några timmar tills jag måste hosta upp en get igen. Hoppas ni haft en bra valborg och allt sånt där! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious