At some point we all look up and realize we are lost in a maze

  2013-09-22 / 13:17:39 / Life of /
Hej på er! Är rädd för att jag är på väg att bli förkyld igen då jag legat med feber och halsont de senaste dagarna, men jaja det går nog över. Fredagen spenderade jag hos mormor vilket var hur mysigt som helst. Vi bakade bullar, drack te och kollade på film. Min fina mormor. Igår åkte jag och pappa till Göteborg och sedan till Torp för lite ärenden. Fick med mig en del nödvändigheter hem, dock inte en jacka som jag var ute efter att köpa från första början. När vi kom hem var mammas kompis och hennes familj hos oss så vi åt middag med dom och hade det trevligt. Framåt kvällen var jag ute med Jessica och Bella och gissa hur mysigt höstväder det va. Längtar så himla mycket till julen. 
 
Idag vaknade jag runt halv 9 då jag kollade på Aladdin med bror min. Nu, i skrivande stund, sitter jag med min tjocka historia bok i knät och tänkte plugga lite. Förutom det hade jag inte tänkt göra så himla mycket mer idag vilket är skönt då jag förhoppningsvis blir lite friskare. Fastnar vi tumblr och spotify hela tiden men you can't blame me. Det gör väl alla. Ha en bra dag iallafall! Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious