En liten bit från min vardag då jag inte hunnit/orkat/kunnat blogga

  2013-09-14 / 15:00:51 / Life of /
Jag har:
 
varit mustasch-tvilling med Denise ♥
 
fått en liten kompis från Hannis födelsedag ♥
 
haft kvalitetstid med Ebbie i Trollhättan ♥
 
varit muppig och tagit toalett-bilder i skolan ♥
 
varit hos mormor och gosat med min fina skatt ♥
 
varit på Torp och druckit en bit av himlen ♥
 
delade Marcus senaste vlog på twitter då jag tyckte att mina followers skulle kolla på den, så får jag ett freaking DM av Marcus i självaste person ♥ fatta lyckan då jag har en smyg crush på honom ♥
 
haft en date i Göteborg med Lollisen ♥
 
knas mattelektion med Denise haha ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious