Stars Dance Tour

  2013-09-14 / 12:49:38 / Life of /
Nu äntligen hade jag tänkt ta tummen ur och publicera inlägget om Selena konserten. Har haft noll tid över till detta innan då de både har varit mycket i skolan och jag inte mått hundra. Jaja, nu kör vi!
 
Vi åkte ju som sagt direkt efter skolan på fredagen och var inte framme förrän på natten då tåget var försenat en timma. Vi la oss ungefär med en gång och så var det med den dagen.
 
På lördagen gick vi upp tidigt för att duscha och fixa oss och allt där till. Vid 10-11 åkte vi in till Fryshuset för att kolla hur det såg ut. Redan då hade folk redan börjat köa (vilket vi inte trodde) så det var bara att sätta sig där tillsammans med alla andra, utan mat, dricka och filtar dessutom. Som ett plus spöregnade det ett par gånger också vilket inte var så himla trevligt då de enda skyddet vi hade var våra jackor som även dom läckte igenom tillslut.
 
Sju timmar senare var det äntligen insläpp och vi hamnade på ungefär sjätte raden (om vi inte knuffades längre fram under konsertens tid) vilket var helt SJUKT. Det var så galet. Hon var så fin. Kan fortfarande faktiskt inte fatta att Selena Gomez har stått framför mig, att jag har sett henne live, att jag har andats samma luft som henne. Selena, som har funnits där under hela ens uppväxt på både Disney Channel och i filmer, och så stog hon där mitt framför ögonen på mig. Ofattbart. Hon sjöng så himla bra och hon var finare än vad hon är på bilderna man ser på henne (om det ens är möjligt). Att stå där bland flera tusen andra, sjunga med i låtarna, hoppa och skrika medan tårar rann nerför kinderna lite då och då. Herregud. Herregud va lyckliga vi var. Allt var perfekt. Så himla perfekt. Kan inte sätta ord på det, förutom att det var en av de bästa kvällarna i mitt liv. SÅ JÄKLA GALET. Trots att vi båda hade tinnitus, ont som fan i hela kroppen och halsen var näst intill förstörd så skulle jag velat göra om den dagen flera gånger. Så jävla värt det.
Fick kanske inte världens bästa bilder då nästan alla är suddiga men vad gör väl de när Selena redan är så fin så man blir galen på henne. Observera även att jag inte har zoomat in på en enda bild, hur jäkla sjukt är inte de? Har även en del videor jag tänkte lägga upp men Videofyme verkar inte vilja samarbeta så det får bli av någon annan gång.
 
Söndag morgon - trötta som bara den men ändå hur lyckliga som helst, gick vi och köpte frukost och satte oss och åt den på Stockholms vindiga gator innan vi tog bussen in till Gallerian. Gick runt och kollade i affärer och drack smoothie innan vi sedan tog tåget till Göteborg igen med ledsna miner. Sa även hej till Danny på centralen hehe. VILL TILLBAKA. Tusen miljoner tack igen för att jag fick följa med Ebbsi ♥
 
 


Ebba

Sitter typ här och lipar nu när jag läser allt och får flashbacks. TACK för att du följde med och fanns där under en av de absolut bästa dagarna i mitt liv. Så sinnes. Snacka om att vi ska göra om det någon dag<3<3

Svar: Haha men ååhh, skojar du eller?! Det ska vi minsann göra om flera gånger<3<3
Klara

2013-09-15 @ 18:00:21
URL: http://www.ebbalouise.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious